Geoblog.pl    orion    Podróże    Ural Subpolarny 2010    Inta miasto wśród brzóz

Inta miasto wśród brzóz

Rosja
Rosja, Inta

! Ku pamięci należy sprawdzić czy nr na bilecie zgadza się z nr paszportu. To ważne i może zaoszczędzić wielu problemów!

...

Jesteśmy w Incie! Temperatura cudowna (szczególnie po podróży w 32 ^C bez otwieranych okien), wiatr wieje, komary i meszki w porcjach wytrzymywalnych. Teraz tylko znaleźć autobus 101 do miasta, zarejestrować się i coś zjeść

Inta to bardzo ładne robotnicze miasteczko z drewnianymi lub z czerwonej cegły domkami. Wszędzie rosną tu młode brzózki, jakby całe miasteczko było wybudowane w brzozowym lasku. Pełno tu także pamiątek z czasów ZSRR. Widać je w zdobieniach domów, pomnikach poukrywanych w głębi osiedli czy postawionych na głównych placach.

WAŻNE!
1) wszelkie formalności związane z rejestracją /meldunkiem załatwiają przesympatyczni pracownicy Parku. Ich biuro znajduje się na ul. Dzierżyńskiego 27 A.
2) wykupując opłaty w Parku opłacamy poszczególne dni a nie pakiety dni typu 5,10.
3) obsługa Parku załatwia transport. Są stałe stawki za dojazd. od 10.000 p do 18.000 p. w zależności jak blisko maja nas podwieźć.
4) Park sprzedaje również mapy
5) Inta posiada kilka bankomatów -nie trzeba całej gotówki wozić ze sobą.
6) właściwie większość rzeczy (oprócz konserw w miękkich opakowaniach) można kupić na miejscu.

...

Po wniesieniu opłaty za rejestrację w Ministerstwie Spraw Nadzwyczajnych :o) jedziemy OGROMNYM Uralem. Trzęsie niemiłosiernie, śmierdzi ropą -jest cudownie!!! czekam na chorobę lokomocyjną :o))) Swoją drogą standard wyposażenia w środku Urala przypomina ten w autobusie 101. Czyli jest w porządku...