Geoblog.pl    orion    Podróże    Ural Subpolarny 2010    w górniczej osadzie

w górniczej osadzie

Rosja
Rosja, Inta

Schniemy... nuda. Liczyłam, że pochodzę po okolicy i popstrykam zdjęcia ale jak na razie nic z tego. Buty jak były mokre tak są. Poza tym co jakiś czas wyłączają nam prąd. Co ciekawe patrząc przez okna na tę osadę nikogo nie widać. Wygląda na wymarłą, a wiem, że mieszka tu około 40 osób. dziwne uczucie...

...

Po krótkim spacerze stwierdzam, że pomimo że osada wydaje się cicha i pusta co i rusz ktoś się tu przemyka miedzy budynkami lub siedzi ukryty w cieniu obserwując drogę. Ludzie, choć ewidentnie przyjaźnie do nas nastawieni raczej unikają kontaktu. Za to jestem na sto procent pewna, że ciekawskie oczy śledzą nasze poczynania zza firanek...

Słowiański wieczór -jak to nazwał nasz Gospodarz. spędziliśmy go tradycyjnie w bani. Jest to rodzaj suchej sauny, w której należy uderzać się w ramach masażu brzozowymi witkami. Następnie szybki chłodny prysznic i do stołu coś przegryźć, porozmawiać i napić się. I tak powtarzamy do znudzenia ;o)