Geoblog.pl    orion    Podróże    Góry :o)    3. Góra Śnieżka 1602 m n. p. m.

3. Góra Śnieżka 1602 m n. p. m.

Polska, Karpacz

4 - 7.03.2011 r. Weekend w Karkonoszach

Góra Śnieżka (1602 m n.p.m.) jest to najwyższy szczyt Karkonoszy (Sudetów) i jednocześnie trzeci co do wysokości szczyt Korony Polski. W zasadzie nie jest to wyjątkowo trudną górą do zdobycia. Można to odczuć podczas wchodzenia na nią razem z setkami innych turystów (zarówno tych przygotowanych, jak i w kozakach czy w klapkach).

Podczas naszego wejścia Śnieżka zaskoczyła nas wyjątkowo śliskim podejściem. Osobiście dało mi to dużo frajdy podczas wchodzenia na górę jak i zejścia/zjazdu na dół :o) Niestety nadal nie jest czynna restauracja, wiec nie do końca jest gdzie usiąść i posilić się. Zresztą szkoda wchodzić do środka, gdy z góry roztacza się taki piękny widok :o)

Oprócz zdjęć ze Śnieżki troszkę innych fotek z zimowych Karkonoszy. Oczywiście wszystkie zrobione przez Radka.
Do galerii wgrałam zdjęcia Łukasza-oznaczone Ł.Sz.